• actie
  • controle
  • cremekoekjes
  • ijs
  • slager
  • vlees in schapDEF

Klanten geven SVVW een ruime 8!
30 mei 2017

Klanten waarderen de hygiëne inspecties van SVVW met een ruime 8! Ook blijkt dat onze dienst wordt ingezet als algemene kwaliteitsmeting. Er zijn meer tevreden klanten (groter aandeel) én meer klanten die aangeven dat zij onze dienst bij anderen (collega’s, vrienden, familie) zouden aanbevelen. Met deze resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek 2016 zijn we uiteraard erg blij!

Algemene score: 8

De SVVW Hygiënecertificering wordt ingezet als algemene kwaliteitsmeting. De gemiddelde waardering voor de dienst is in 2016 een ruime 8!

SVVW aanbevelen

SVVW heeft een positieve ontwikkeling doorgemaakt in de afgelopen 4 jaar. Er zijn meer tevreden klanten (groter aandeel) én meer klanten die aangeven dat zij onze dienst bij anderen (collega’s, vrienden, familie) zouden aan bevelen.

Zo leiden we af uit de zogenaamde Net Promoter Score. De NPS verdeelt de gegeven scores in 3 groepen, namelijk promotors, passief tevredenen en criticasters. De Net Promoter Score wordt berekend als het verschil tussen het percentage promotors en criticasters. De NPS zelf is een absoluut getal, dat ligt tussen -100 en +100. Een score in de plus, betekent dat er meer promotors zijn dan criticasters. Hoe hoger de score (richting +100), des te beter de dienst.

De gedachte achter de NPS is simpel: als u graag een bepaald product gebruikt of zaken doet met een bepaald bedrijf, deelt u dit graag met anderen.

 

SVVW vindt het belangrijk hoe klanten haar dienst ervaren. Vul dus het onderzoek na afloop van de inspectie het klanttevredenheidsonderzoek in zodat wij met de aandachtspunten aan de slag kunnen!